Onze thuishulpen en begeleiders willen jou zoveel mogelijk vrij laten in hoe jij woont en leeft, maar er zijn een paar regels die voor alle cliënten gelden. Het is namelijk belangrijk om het onderling vertrouwen niet te schaden. Daarom hebben wij voor jou als cliënt enkele gedragsregels opgesteld.
Het kan gebeuren dat er schade ontstaat tijdens het werk. Hieronder lees je hoe je schade meldt en wat de voorwaarden zijn.
Materiële schade is schade die direct in geld is uit te drukken. Bijvoorbeeld schade aan jouw spullen. Deze schade meldt je zo:
Als er door bewezen schuld van ASP Thuiszorg schade ontstaat. Je komt alleen in aanmerking voor een vergoeding als je de stappen hierboven volgt. Onderstaande voorwaarden beslissen of ASP Thuiszorg jouw schade betaalt. Hiervoor gelden ook de algemene voorwaarden. ASP Thuiszorg betaalt geen schade:
Aan de hand van de ontvangen informatie zal ASP Thuiszorg jouw eventuele schadevergoeding bepalen. Je wordt hierover schriftelijk geïnformeerd.