Ik ben een cliënt

Home
/
Ik ben een cliënt

Hoe kunnen we je helpen?

Ik heb vragen over mijn indicatie

Bel de gemeente waar u in woont:
Geldrop/Mierlo - 040 2893893
Heeze/Leende - 040 2241400
Nuenen/Son en Breugel - 0040-2631631
Eindhoven -14040
ASP Thuiszorg
tussen 09:00 en 13:00
040 3021434

Ik wil contact met ASP THUISZORG

ASP Thuiszorg
tussen 09:00 en 13:00
040 3021434

Gemiste zorg melden via een formulier

"*" geeft vereiste velden aan

Ik neem contact op als:
DD slash MM slash JJJJ
Indien het nodig is om contact op te nemen.
Indien het nodig is om contact op te nemen.
DD slash MM slash JJJJ

Klacht via een formulier

Ga in gesprek met de interne klachten-functionaris ASP Thuiszorg

Kom je er niet uit met de thuishulp of zorgcoördinator? Meld jouw klacht dan bij de interne klachtenfunctionaris van ASP Thuiszorg. Na jouw melding neemt deze persoon binnen 10 werkdagen contact op. De klachtenfunctionaris behandelt de klacht altijd telefonisch en streeft naar afhandeling van de klacht binnen 2 weken, afhankelijk van de complexiteit van de klacht. In overleg kan dit verlengd worden met 4 weken. ASP Thuiszorg kan jouw klacht niet altijd oplossen.

Je kunt jouw klacht schriftelijk sturen naar:

ASP Thuiszorg
Nuenenseweg 139
5667 KP Geldrop

Of stuur een e-mail naar: naomi@aspthuiszorg.nl