Ik ben een cliënt

Home
/
Ik ben een cliënt

Hoe kunnen we je helpen?

Ik heb vragen over mijn indicatie

Bel de gemeente waar u in woont:
Geldrop/Mierlo - 040 2893893
Heeze/Leende - 040 2241400
Nuenen/Son en Breugel - 0040-2631631
Eindhoven -14040
ASP Thuiszorg
tussen 09:00 en 13:00
040 3021434

Ik wil contact met ASP THUISZORG

ASP Thuiszorg
tussen 09:00 en 13:00
040 3021434

Gemiste zorg melden via een formulier

"*" geeft vereiste velden aan

Ik neem contact op als:
DD slash MM slash JJJJ
Indien het nodig is om contact op te nemen.
Indien het nodig is om contact op te nemen.
DD slash MM slash JJJJ

Klacht via Klachtenportaal

Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing. Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.

Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.

Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.

Klacht via een formulier

Ga in gesprek met de interne klachten-functionaris ASP Thuiszorg

Kom je er niet uit met de thuishulp of zorgcoördinator? Meld jouw klacht dan bij de interne klachtenfunctionaris van ASP Thuiszorg. Na jouw melding neemt deze persoon binnen 10 werkdagen contact op. De klachtenfunctionaris behandelt de klacht altijd telefonisch en streeft naar afhandeling van de klacht binnen 2 weken, afhankelijk van de complexiteit van de klacht. In overleg kan dit verlengd worden met 4 weken. ASP Thuiszorg kan jouw klacht niet altijd oplossen.

Je kunt jouw klacht schriftelijk sturen naar:

ASP Thuiszorg
Nuenenseweg 139
5667 KP Geldrop

Of stuur een e-mail naar: naomi@aspthuiszorg.nl